Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

נסראללה / נסראללה ייצא מהבונקר: "מוכן להסתכן ולהגיע לבקעת הלבנון" | מעריב

נסראללה / נסראללה ייצא מהבונקר: "מוכן להסתכן ולהגיע לבקעת הלבנון" | מעריב. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, הוטס לאישפוז בבית חולים באיראן, כך מדווחת סוכנות הידיעות הטורקית אנטוליה מפי גורמים בכירים המקורבים לחיזבאללה. נאום ההתרסה של חסן נסראללה: בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. נסראללה הוא ידוע כנתמך על ידי אירן , לא צריך להיות גאון גדול , הוא פוחד מהצל שלו , הוא נמצא בבור בלבנון , חי באשליות.

הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה.

נסראללה: לא מוכרים סמים לישראלים, זה לא מוסרי
נסראללה: לא מוכרים סמים לישראלים, זה לא מוסרי from images1.ynet.co.il
שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. Facebook gives people the power to share and makes the. המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה.

נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו.

נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל. ״האויב הציוני מסתיר אבדות קשות שספג מהטילים שנורו לעברו בגולן, בטבריה ובצפת״. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? בנאום טלוויזוני ששודר הערב אמר נסראללה כי: حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: Facebook gives people the power to share and makes the. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים.

בנאום טלוויזוני ששודר הערב אמר נסראללה כי: מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור..

נסראללה: במלחמה הבאה העורף הישראלי יחווה דברים שלא קרו מקום המדינה - ערוץ 20
נסראללה: במלחמה הבאה העורף הישראלי יחווה דברים שלא קרו מקום המדינה - ערוץ 20 from www.20il.co.il
המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. Facebook gives people the power to share and makes the. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. רק יש לך טעות אדון נסראללה אנחנו פה כדי להישאר גם תחת מתקפת טילים,אנחנו רגילים לחיות כך ולא מפחדים.אתה לנצח לא תגור בישראל אתה לנצח תצטרך.

הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל.

מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. אל מול ההנהגה הוותיקה, שכוללת את יושב ראש הפרלמנט. מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. נאום ההתרסה של חסן נסראללה: נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. Facebook gives people the power to share and makes the. נסראללה מתכוון לומר בתגובה להודעה מספר 0. מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל.

נסראללה מתכוון לומר בתגובה להודעה מספר 0. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. נסראללה הוא ידוע כנתמך על ידי אירן , לא צריך להיות גאון גדול , הוא פוחד מהצל שלו , הוא נמצא בבור בלבנון , חי באשליות. מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית.

Mcflurry: חסן נסראללה ויקיפדיה
Mcflurry: חסן נסראללה ויקיפדיה from img.wcdn.co.il
כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. Facebook gives people the power to share and makes the. ״ישראל לא תעמוד במהלומה נוספת של חיזבאללה. בנאום לרגל חג העשורא טען מזכל חיזבאללה כי המזימה הישראלית נכשלה, איים על ישראל והזכיר את הטילים המדויקים שיש לארגונו ואמר כי אינו נואם מהבונקר. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר).

סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב.

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התראיין היום (שבת) למגזין הלבנוני מסיר וחזר על איימו כי כוחות של ארגון הטרור ייכנסו לשטחה של מדינת ישראל. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. בנאום לרגל חג העשורא טען מזכל חיזבאללה כי המזימה הישראלית נכשלה, איים על ישראל והזכיר את הטילים המדויקים שיש לארגונו ואמר כי אינו נואם מהבונקר. מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה. שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, הוטס לאישפוז בבית חולים באיראן, כך מדווחת סוכנות הידיעות הטורקית אנטוליה מפי גורמים בכירים המקורבים לחיזבאללה.

Post a Comment for "נסראללה / נסראללה ייצא מהבונקר: "מוכן להסתכן ולהגיע לבקעת הלבנון" | מעריב"